BIP Przedszkole Miejskie nr 34 w Łodzi

Idź do spisu treści

Menu główne

Złatwianie spraw

Podmioty realizujące zadania publiczne zobowiązane są posiadać elektroniczną skrzynkę podawczą.
Elektroniczna skrzynka podawcza pozwala na doręczanie do instytucji pism podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym lub Profilem Zaufanym, w sposób zapewniający otrzymanie urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP). UPP jest dowodem doręczenia pisma, a widniejąca na nim data stanowi datę doręczenia.
W celu dostarczenia do Przedszkola Miejskiego nr 34 w Łodzi dokumentu elektronicznego, należy zarejestrować się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) pod adresem epuap.gov.pl .
Przy pomocy elektronicznej skrzynki podawczej załatwią Państwo każdą sprawę należącą do kompetencji Przedszkola Miejskiego nr 34 w Łodzi.
Do formularza można dodawać załączniki o następujących rozszerzeniach: .doc, .docx, .gif, .jpg (.jpeg), .ods, .odt, .pdf, .png, .rtf, .svg, .tif (.tiff), .txt, .xls, .xlsx, .xml.
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego to 5 megabajtów. W ramach usługi centralnej „Pismo ogólne” można dołączać pliki do 500 megabajtów. Pliki zawierające szkodliwe oprogramowanie będą automatycznie usuwane.
Po założeniu konta i zalogowaniu się na ePUAP, użytkownik ma dostęp do sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych i doręczania dokumentów elektronicznych do Przedszkola Miejskiego nr 34 w Łodzi:
Pismo ogólne do podmiotu publicznego:

Odnośnie spraw załatwianych w trybie postępowania administracyjnego konieczne jest podanie imienia, nazwiska, adresu oraz złożenie podpisu osoby wnoszącej pismo.
Elektroniczna skrzynka podawcza obsługuje, zarówno bezpieczny kwalifikowany podpis elektroniczny, jak i jego darmowy odpowiednik, czyli profil zaufany ePUAP. Profil zaufany ePUAP może założyć każda pełnoletnia osoba na platformie epuap.gov.pl.
Po złożeniu elektronicznego wniosku w systemie ePUAP profil zaufany można potwierdzić w ciągu 14 dni w wybranych urzędach i instytucjach. Pełna lista „punktów potwierdzających” udostępniona jest na stronie: Strona główna ePUAP » POTWIERDŹ PROFIL ZAUFANY » Znajdź punkt potwierdzający.
Wybrane przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego dotyczące dokumentów elektronicznych: Art. 14, Art. 39(1), Art. 63, Art. 46, Art. 217 § 4.
Przedszkole Miejskie Nr 34 w Łodzi załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji,
kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
dokumentację kancelaryjną – wg      instrukcji kancelaryjnej,
dokumentację kadrową i      finansową wg odrębnych przepisów.
Sprawy prowadzone przez placówkę:
1. Edukacja:
obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego do podjęcia nauki w szkole,
wydawanie opinii o dziecku,
dzienniki zajęć,
frekwencja,
dokumentacja dotycząca diagnozy pedagogicznej, prowadzonej indywidualnie dla każdego dziecka,
2. Sprawy administracyjne:
prowadzenie rekrutacji – zarządzanie systemem informatycznym dotyczącym naboru,
sporządzanie i podpisywanie umów z rodzicami/prawnymi opiekunami o świadczenie usług przez przedszkole,
pobieranie opłat za świadczenia przedszkole,
wydawanie zaświadczeń, potwierdzeń wpłat, itp;
wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole,
przekazywanie informacji do rejonowych szkół podstawowych w sprawie
spełniania obowiązku przygotowania przedszkolnego w placówce dla wszystkich dzieci objętych ww. obowiązkiem,
sporządzanie dokumentacji dla jednostek MOPS w sprawie wychowanków,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej żywienia(dzieci i personelu),
prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowania nieruchomością,
3. Sprawy kadrowe:
prowadzenie spraw osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych,
4. Sprawozdawczość:
raporty finansowo-księgowe,
raporty w BHP i P.POŻ,
sprawozdania finansowe i merytoryczne,
5. Archiwum:
akta osobowe pracowników,
dokumentacja finansowo księgowa,
dzienniki zajęć,
protokoły z posiedzeń rad pedagogicznych,
uchwały rady pedagogicznej,
dokumentacja pedagogiczna,
zarządzenia wewnętrzne dyrektora,
zarządzenia zewnętrzne,
dokumentacja techniczna,
inne dokumenty, przechowywane zgodnie z odrębnymi przepisami prawa,
6. Finanse placówki:
Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki, udostępniane są Organowi Prowadzącemu lub innym organom kontrolnym, uprawnionym do kontroli dokumentacji i zarządzania finansami.
Tryb załatwiania spraw:

  • Przyjęcie lub wypis dziecka z przedszkola, wydawanie decyzji, opinii, zaświadczeń, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi, inne sprawy dotyczące dzieci i funkcjonowania placówki:

    dyrektor: przyjmuje interesantów w poniedziałki, środy, czwartki: w godz. 12.00 – 16.00, we wtorki 9.00-12.00

  • Odpłatność za pobyt dzieci w przedszkolu:

    intendent: w ustalone dla każdego miesiąca terminy regulowania płatności,
    (informacja dostępna na tablicy ogłoszeń dla rodziców)

  • Bieżące informacje o dziecku

nauczyciele poszczególnych grup,
specjaliści : logopeda,  profilaktyk wad postawy
     
    
Konsultacje indywidualne dla rodziców/prawnych opiekunów, odbywają się zgodnie
z ustalonym na początku roku szkolnego harmonogramem lub w sytuacji wyjątkowej
po umówieniu się z nauczycielem lub specjalistą.
Wszystkie sprawy dotyczące działalności Przedszkola Miejskiego Nr 34 w Łodzi
można załatwiać ustnie lub przez złożenie pisemnego wniosku. Sprawy załatwiane są wg. kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Przedszkole nie przyjmuje jako wiarygodne zgłoszeń dotyczących bardzo ważnych spraw związanych z wychowankiem przekazywanych drogą telefoniczną, lub za pomocą przekazu e-mail.

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego