Menu główne
Podmioty realizujące zadania publiczne zobowiązane są posiadać elektroniczną skrzynkę podawczą.
Elektroniczna skrzynka podawcza pozwala na doręczanie do instytucji pism podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym lub Profilem Zaufanym, w sposób zapewniający otrzymanie urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP). UPP jest dowodem doręczenia pisma, a widniejąca na nim data stanowi datę doręczenia.
W celu dostarczenia do Przedszkola Miejskiego nr 34 w Łodzi dokumentu elektronicznego, należy zarejestrować się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) pod adresem epuap.gov.pl .
Przy pomocy elektronicznej skrzynki podawczej załatwią Państwo każdą sprawę należącą do kompetencji Przedszkola Miejskiego nr 34 w Łodzi.
Do formularza można dodawać załączniki o następujących rozszerzeniach: .doc, .docx, .gif, .jpg (.jpeg), .ods, .odt, .pdf, .png, .rtf, .svg, .tif (.tiff), .txt, .xls, .xlsx, .xml.
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego to 5 megabajtów. W ramach usługi centralnej „Pismo ogólne” można dołączać pliki do 500 megabajtów. Pliki zawierające szkodliwe oprogramowanie będą automatycznie usuwane.
Po założeniu konta i zalogowaniu się na ePUAP, użytkownik ma dostęp do sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych i doręczania dokumentów elektronicznych do Przedszkola Miejskiego nr 34 w Łodzi:
Pismo ogólne do podmiotu publicznego:
W celu wysłania pisma, w ramach usługi centralnej, należy kliknąć na link: http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-
Następnie klikamy: Załatw sprawę
W polu Ustaw / zmień adresata wpisujemy: pm 34_lodz
Poniżej pojawi się odnaleziony adresat ( klikamy na niego myszką)
Odnośnie spraw załatwianych w trybie postępowania administracyjnego konieczne jest podanie imienia, nazwiska, adresu oraz złożenie podpisu osoby wnoszącej pismo.
Elektroniczna skrzynka podawcza obsługuje, zarówno bezpieczny kwalifikowany podpis elektroniczny, jak i jego darmowy odpowiednik, czyli profil zaufany ePUAP. Profil zaufany ePUAP może założyć każda pełnoletnia osoba na platformie epuap.gov.pl.
Po złożeniu elektronicznego wniosku w systemie ePUAP profil zaufany można potwierdzić w ciągu 14 dni w wybranych urzędach i instytucjach. Pełna lista „punktów potwierdzających” udostępniona jest na stronie: Strona główna ePUAP » POTWIERDŹ PROFIL ZAUFANY » Znajdź punkt potwierdzający.
Wybrane przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego dotyczące dokumentów elektronicznych: Art. 14, Art. 39(1), Art. 63, Art. 46, Art. 217 § 4.
Przedszkole Miejskie Nr 34 w Łodzi załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji,
kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
dokumentację kancelaryjną – wg instrukcji kancelaryjnej,
dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
Sprawy prowadzone przez placówkę:
1. Edukacja:
obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego do podjęcia nauki w szkole,
wydawanie opinii o dziecku,
dzienniki zajęć,
frekwencja,
dokumentacja dotycząca diagnozy pedagogicznej, prowadzonej indywidualnie dla każdego dziecka,
2. Sprawy administracyjne:
prowadzenie rekrutacji – zarządzanie systemem informatycznym dotyczącym naboru,
sporządzanie i podpisywanie umów z rodzicami/prawnymi opiekunami o świadczenie usług przez przedszkole,
pobieranie opłat za świadczenia przedszkole,
wydawanie zaświadczeń, potwierdzeń wpłat, itp;
wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole,
przekazywanie informacji do rejonowych szkół podstawowych w sprawie
spełniania obowiązku przygotowania przedszkolnego w placówce dla wszystkich dzieci objętych ww. obowiązkiem,
sporządzanie dokumentacji dla jednostek MOPS w sprawie wychowanków,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej żywienia(dzieci i personelu),
prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowania nieruchomością,
3. Sprawy kadrowe:
prowadzenie spraw osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych,
4. Sprawozdawczość:
raporty finansowo-
raporty w BHP i P.POŻ,
sprawozdania finansowe i merytoryczne,
5. Archiwum:
akta osobowe pracowników,
dokumentacja finansowo księgowa,
dzienniki zajęć,
protokoły z posiedzeń rad pedagogicznych,
uchwały rady pedagogicznej,
dokumentacja pedagogiczna,
zarządzenia wewnętrzne dyrektora,
zarządzenia zewnętrzne,
dokumentacja techniczna,
inne dokumenty, przechowywane zgodnie z odrębnymi przepisami prawa,
6. Finanse placówki:
Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki, udostępniane są Organowi Prowadzącemu lub innym organom kontrolnym, uprawnionym do kontroli dokumentacji i zarządzania finansami.
Tryb załatwiania spraw:
Przyjęcie lub wypis dziecka z przedszkola, wydawanie decyzji, opinii, zaświadczeń, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi, inne sprawy dotyczące dzieci i funkcjonowania placówki:
dyrektor: przyjmuje interesantów w poniedziałki, środy, czwartki: w godz. 12.00 – 16.00, we wtorki 9.00-
Odpłatność za pobyt dzieci w przedszkolu:
intendent: w ustalone dla każdego miesiąca terminy regulowania płatności,
(informacja dostępna na tablicy ogłoszeń dla rodziców)
Bieżące informacje o dziecku
nauczyciele poszczególnych grup,
specjaliści : logopeda, profilaktyk wad postawy
Konsultacje indywidualne dla rodziców/prawnych opiekunów, odbywają się zgodnie
z ustalonym na początku roku szkolnego harmonogramem lub w sytuacji wyjątkowej
po umówieniu się z nauczycielem lub specjalistą.
Wszystkie sprawy dotyczące działalności Przedszkola Miejskiego Nr 34 w Łodzi
można załatwiać ustnie lub przez złożenie pisemnego wniosku. Sprawy załatwiane są wg. kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Przedszkole nie przyjmuje jako wiarygodne zgłoszeń dotyczących bardzo ważnych spraw związanych z wychowankiem przekazywanych drogą telefoniczną, lub za pomocą przekazu e-